138ღ. Pineapple





Hej kochani ! Wakacje już są więc i ja już z wami jestem ! Po wielkich zmianach, po wielkiej pracy wracam do was i zostaje już na stałe ! Przed nami 2 miesiące wolnego czasu. Każdy z nas powinien ten czas wykorzystać na max tak jak tylko ma ochotę ! Pamiętajcie to kolejna okazja by zrobić coś dla siebie ! Ja swoje wakacje rozpoczęłam od pikniku na pięknej łące pełnej kwiatów. Nie mogło zabraknąć świeżych owoców, które są podstawą każdych wakacji ! Wśród tej scenerii, która rozlega się tuż za mną mnie mogło również zabraknąć i nowej stylizacji w najmodniejszych trendach tego sezonu. Niebiesko-białe paski oraz przepiękne bufiaste rękawy w połączeniu z koronkowymi spodenkami ( moimi ulubionymi ) to hit modowy tego lata. Dodatkowo dobra energia, worek pomysłów i piękna pogoda to mój przepis na udane wakacje! Trzymajcie się kochani i odezwę się do was już za kilka dni ! Rozpocznijcie te wakacje z prawdziwym entuzjazmem i nie straćcie ani chwili ! Ps: Dajcie mi znać jak wszystko wam się podoba ! Buziaki. Paaa.





 SHOES : CCC
SHORTS : BOUTIQUE
BLOUSE : LA MODA
WATCH : GUESS
SUNGLASSES : H&M











@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM