139ღ. Wooden Chair






Hej moi drodzy ! Witam was tego deszczowego wieczoru...Mimo złej pogody i raczej ponurej atmosfery przychodzę do was z entuzjastycznym postem. Jak widzicie wokół mnie rozlega się przepiękny widok kwitnących kwiatów ale także i mnóstwo kolorów. Tak to właśnie one powinny rozweselać nas a przede wszytskim nasze outfit'y. Motyw kwiatowy wziął również udział i w mojej stylizacji. Znalazł on się na mojej spódnicy, którą połączyłam z nude sweterkiem. Całość podkreślają balerinki ( hit tego sezonu ). Uwielbiam latem nosić sweterki a jeszcze bardziej budować na ich podstawie delikatne dziewczęce stylizacje....Musicie przyznać, że całość sesji buduje te wyjątkowe, charakterne krzesło. Jestem miłośnikiem rękodzieła a jeszcze bardziej elementów wyróżniających się na pierwszy plan. Kwitnące kwiaty wokół mnie i na mojej spódnicy więc i jeszcze pogoda i lato można brać pełnymi garściami.....Czekam na was w komentarzach jak podoba wam się moje połączenie i te genialne krzesło ! Buziaki i do zobaczenia wkrótce....Paaa.






SWEATHER : ZARA
SKIRT : BELLA
SHOES : LOVET
BAG : CHANNEL
WATCH : GUESS







@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM