141ღ. Picnic Basket





Cześć moi drodzy ! Czy są tutaj może miłośnicy pikników ? Tak, ja właśnie należę do tego grona osób. Zapach kwitnących kwiatów, dźwięk pszczół i cisza panująca dookoła to istny raj dla mnie. Zawsze w takich momentach towarzyszy mi kosz, w którym zabieram wszystkie potrzebne mi rzeczy..Na tego typu wyjścia uwielbiam ubierać koszulę. Czy to w formie bluzki czy też sukienki..Nie ważne jaką, ważne aby była to koszula...Tego sezonu bardzo modne stały się jedne mianowicie wszystkie posiadające motyw pasków. Najbardziej charakterystcze są z bielą i błękitem...Ja jednak tym razem postawiłam na róż. W dodatkach zawarłam kolor nude a także i prosty krój torby materiałowej, która od zawsze towarzyszy mi na takich wyjściach. Aby podkreślić talię dobrałam sznur w formie paska, który przewiązałam wokół. ( kolejny hit tego sezonu ) Stworzyłam z wszystkich elementów letnią, lekko boho stylizację ! Jak wam się podoba ? Widzimy się w komentarzach do zobaczenia. Buziaki. Paaaa.








 DRESS : CROPP
SHOES : DEEZEE + DIY
BAG : HANDMADE DIY
CAP : ADLER + DIY
WATCH : ADIDAS






@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM