144ღ. Bag Like Basket




Cześć moi kochani ! Witam was ponownie ze słonecznej Fuerteventury. Mimo iż wyspa jest wulkaniczna i należy do suchych wysp, da się znaleźć miejsca gdzie natura daje po sobie znaki. Uwielbiam ten zapach, oraz charakter jaki dają rośliny na skałach. Niesamowite również są kwiaty, zazwyczaj w białym i fuksjowym kolorze...Całą scenerię postanowiłam ująć na kolejnej sesji. Ponownie moja bluzka typu hiszpanka towarzyszy mi w stylizacji. Idealny motyw "jungle" towarzyszył mi na tych wakacjach. Jednak cały charakter stylizacji zamknęłam w torebce typu koszyk. Genialnie sprawdza się na wakacjach a także w plażowych stylizacjach...Całość stylizacji łączy ze sobą kolor pudrowego różu, który nadaje lekkości i dziewczęcość. Spodnie w tym kolorze wraz z białymi lampasami na boku to kolejny mój ulubieniec tych wakacji...A wam jak podoba się stylizacja ? Czy posiadacie już swój koszyk ? Buziaki kochani i do zobaczenia wkrótce. Paaa.







 BLOUSE : BELLA
TROUSERS : TALLY WEIJL
SHOES : CCC
BAG : LA MODA
BRACELET : TIFFANY & CO

 





@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM