145ღ. Volcanic Beach






Hej moi drodzy ! Jedno z moich ulubionych miejsc na Fuerteventurze czyli skalista, zatoczkowa plaża. Tam spędzałam większość swojego czasu. Uwielbiam takie miejsca gdzie jestem tylko ja i szum oceanu....Niezwykłe jak i krajobrazowe miejsce do zrobienia sesji. Większość skalistych plaż, gdy sama wyspa pokryta jest magmą, pochodząca z licznych erupcji wulkanów. Przepiękny widok rozlegający się tuż za klifem na Ocean Atlantycki..Mogę śmiało powiedzieć, że jest to najpiękniejsza i najbardziej egzotyczna plaża na jakiej byłam. Wszystko dlatego gdyż sama w sobie jest bardzo surowa i oschła ale właśnie tym mnie do siebie zachęciła. W takie miejsce zdecydowanie musiałam włożyć tą przepiękną sukienkę, która całość bardzo łagodzi i dodaje charakteru..Na tejże plaży dokonałam również kilka postanowień, które jedno już zrealizowałam...A wy lubicie spędzać czas w takich miejscach ? Buziaki. Paaa.








 DRESS : ZARA
ZEGAREK : GUESS
SHOES : MOHITO
JEWELLERY : YES



@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM