146ღ. Untypical Hat




Hej hej wam ! Tych wakacji zdecydowanie posłużył mi mój kapelusz. Nie dość, że chronił mnie przed słońcem to w dodatku każdej stylizacji dodał charakter. Zwykle takie duże kapelusze kojarzyły mi się z księżniczkami lub damami dworu a także z włoskimi wakacjami. Skojarzeń dosyć sporo co do jednej rzeczy a stylizacji z nim jeszcze więcej. Kolejną z nich pokazuje wam w tym poście. Z pozoru spokojne miejsce a tuż obok mnie tryskały i uderzały ogromne fale. Spokój i opanowanie zachowałam ale uwierzcie mi w środku mnie był ogromny strach i adrenalina jakie dawał ocean. Mimo tego sceneria skał wulkanicznych mnie zachwyciła i tam właśnie wykonałam kolejną sesje. Jedne z moich ulubionych spodenek i motywów na ten sezon zagościł e tej stylizacji. Nie mogło zabraknąć także mojego must have tego lata czyli torebki koszyk i oczywiście stonowanej czerni, która za każdym razem na każdej sesji daje to coś..W takiej właśnie stylizacji codziennie gościłam na plaży przy bijącym o brzeg oceanie. A ty w czym lubisz chodzić na plaże ? Do następnego postu kochani. Buziaki. Paaa.








 HAT : TOMMY
BAG :  LA MODA
SHORTS : STRADIVARIUS
SHIRT : ZARA
SHOES : CCC

  







@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM