148ღ. Long Dress From Dreams




Hej hej wam ! To już ostatni post jaki gości na moim blogu z Fuerteventury ! Ostatnia sesja z tego pięknego i egzotycznego miejsca... Jedna z moim ulubionych sesji jakie tam zrobiłam. Dlaczego ? Ahh to całkiem proste jak widzicie w stylizacji zagościła długa sukienka, która po raz pierwsze nie jest dla mnie za długa...Z racji tego, ze jestem niską osobą wszystkie sukienki a czasem nawet spodnie są na mnie zbyt długie...Znalazłam jednak swoje zbawienie właśnie w sukience, którą mam na sobie...Genialny lekki bawełniany materiał idealny wprost na upały. Kolor nude najmodniejszy tego sezonu. Sukienka idealnego kroju podkreślająca talię i wydłużająca nogi. Coś pięknego ! I zdecydowanie ulubione moje klapki z tych wakacji, w których przechodziłam je całe...Mam nadzieję, że poznaliście ze mną choć trochę Fuerteventure i nabraliście inspiracji to letnich stylizacji. Ja się już z wami żegnam z tego cudownego miejsca ! Dajcie mi znać jak wam się stylizacja podoba ! do usłyszenia. Buziaki. Paaaa.









DRESS : BELLA
SHOES : MOHITI
BAG : LA MODA
WATCH : GUESS
SUNGLASSES : SINSAY








@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM