150ღ. Carmel Colour





Hej hej wam ! Troszkę mnie tutaj z wami zabrakło. Wszystko dlatego, że zabrał mnie pewien wypad...Zakopane a zwłaszcza tatry to specyficzne i charakterystyczne miasto...Różni się ono budownictwem, pejzażem a także i atmosferą tam panującą. Specyficzne miejsce ze względu na klimat tam panujący a także krajobraz, którego nigdzie indziej w Polsce nie znajdziemy....Samą mnie te miejsce urzekło i natchnęło do stworzenia tej stylizacji...Inspirować można się wszystkim. Począwszy od koloru, kończąc na fakturze...Odcienie nude czyli inspiracja jaka mnie natknęła wzięła się od drewnianych domków. Kolory nude, brązy, karmelowe a także zwane kolorami wielbłądzimi...Przygotowujcie się na nie dość mocno ponieważ to one wkraczają w sezon jesienny. Stylizację jaką stworzyłam pozornie wydaję się być letnią ale kolory, które w niej uczestniczą nadają już jesiennego charakteru.. A wy czujecie już powiew jesieni ?  Do zobaczenia niedługo ! Buziaki. Paaa.











 BLOUSE : MILANO
SHORTS : VARLESCA
SHOES : LOVET
BAG : LA MODA 
WATCH : GUESS



@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM