151ღ. Summer Bye




Hejka kochani ! Moje życie przez ostatnie tygodnie to bieg bez ustanku i ciągła tylko zmiana z jednego punktu do drugiego. Powiem wam, że to kolejny czas kiedy moje życie zmienia się o kolejne 360 stopni....Już niedługo szkoła a co za tym idzie szkolne obowiązki...Nie wiem jak to się stało ale wakacji zdecydowanie mi zabrakło. Mimo iż trwają 2 miesiące mam wrażenie jakby był to tylko tydzień...Ciężkie są powroty i ciężkie jest pożegnanie ale wszystko co dobre kiedyś się kończy. Prawda..?! Ja swoje wakacje kończę postem  z ostatniego miejsca, w którym byłam czyli Zakopanego. Niezwykłe miasto o charakterze specyficznym jednak zdecydowanie był on inspiracją w obu stylizacjach jakie widzieliście właśnie stamtąd. W stylizacji tutejszej ponownie spotykacie się z karmelowym kolorem w połączeniu z bielą. Przełamałam ten zestaw jednak czarnymi klapkami, które idealnie podkreślają charakter outfit'u...Nie ma co ale cały zestaw kojarzy mi się z włoskimi wakacjami...A wianek na mojej głowie to ostatnie wspomnienie o wszystkich podróżach jakie odbyłam w te wakacje ! Buziaki kochani i do zobaczenia ! Paaa.






SHIRT : CROPP
SKIRT : HOUSE
SHOES :MOHITO
WATCH : GUESS
BAG : LA MODA




@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM