159ღ. Beret From Paris






Hej hej wam ! Trochę mnie już z wami tutaj nie ma...Pewnie zastanawiacie się dlaczego ? Tak to dosyć prosta odpowiedź gdyż po prostu maluje. Większość swojego czasu spędzam w swojej niedawno powstałej pracowni...To tam tworzę nowe prace, którymi już niedługo podzielę się z wami na swojej artystycznej stronie...Czas leci coraz szybciej a ja z każdym dniem widzę w sobie nowe zmiany. Czasem są to mniejsze a czasem większe zmiany..Każda z nich mnie cieszy bo wiem, że jest to następny step w moim rozwoju... Widzę to przede wszystkim po swoich sesjach..Większość z nich odbywa się w miejscach publicznych gdzie na ogół przebywa mnóstwo ludzi...Nie mam już problemu ze stanięciem prze obiektywem kiedy wszyscy na mnie patrzą. Czasem są to dziwne spojrzenia jakieś szepty ale kompletnie się tym nie przejmuje. Wiem, że to co robię w tym momencie jest dla was i jest rzeczą , którą kocham robić. Tę odwagę dała mi jedna praca, którą otrzymałam. Bycie modelką dla butiku...Hmm wzrostem nie koniecznie ale można i z takim... Odwagi przybyło mi bardzo ale i też zaczęłam budować pewność siebie i poczucie własnej wartości, która została zniszczona aż do zera...Ni boję się już stanąć prze obiektywem ale nie boją się już włożyć to co mnie się podoba...Dlaczego ? Bo życie jest jedno i to my decydujemy jak je przeżyjemy...Buziaki kochani i widzimy się niedługo. Paaa.







 BERET : BELLA_SHOP
SWEATHER : LA MODE
SKIRT : HOUSE
BOOTS : LOVET
BAG : CHANNEL
JUMPER : ZARA









@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM