160ღ. Vintage On The Bricks





Hejka kochani ! Same nowe Print'y pojawiły się w mojej szafie...Wzory i kolory również. Powiem wam, że ta jesień jest dla mnie bardzo wyjątkowa. Tyle nowych kolorów, wzorów pojawiło się u projektantów, że sama chciałbym kiedyś stworzyć własną kolekcje i wdrożyć nowe kolory i wzory do mody.... Sama już nad tym pracuje i kształcę się w tym kierunku..Poznaje nowe rzeczy, nowe sposoby a także sama je tworzę..Może kiedyś się z wami nimi podzielę i sami je zobaczycie... Pracuje i uczę się tak naprawę wszystkiego sama..Tego jak dobrać stylizacje i ją skomponować..Tego jak dopasować tło i stworzyć fajny klimat na zdjęciu..Tak aby zajęcia były ciekawe i sama stylizacja. Czasem jest to niewielki fragment budynku, jakiegoś pejzażu a zdjęcie potrafi uchwycić je w taki sposób, że tworzy zupełnie inne od rzeczywistości. Szukam oryginalnych i nowych miejsc aby nie być kolejną kopią czegoś co już było lub jest... Wydawać by się mogło, że bardzo proste lecz takim nie jest. Kreatywność i pomysłowość to obowiązkowe cechy i sama chęć... Praca jak ta jest moją ulubioną i nie zamieniłabym jej na żadną inną mimo przeciwności losu.. W każdą sesje wkładam swoje starania i pracowitość aby każda z kolejnych była lepszą wersją mojej pracy.... A wam jak podoba się ta ? Miłego tygodnia i do zobaczenia mam nadzieję dużo szybciej. Paaa.





 HAT : STRAIVARIUS
DRESS : RESERVED
SHOES : ZARA
JACKET : ZARA
BAG : RESERVED
WATCH : GUEES






@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM