161ღ. Snake Dress




Cześć moi drodzy ! Nawet nie wiem jak zacząć bo tak długi czas mnie tutaj nie było...Aż wstyd mi się przyznać do tego ale jednak taka jest prawda. Ogrom czasu minęło a ja tak naprawdę nie wiem kiedy tak szybko to umknęło. Ogrom obowiązków jak zwykle totalnie mnie przytłoczył i nie byłam w stanie nic zrobić.... Czas ten jednak minął ale dał mi mnóstwo pomysłów, którymi już od tego postu będę się z wami dzielić... Projektanci w tym roku postawili na motywy zwierzęce...Czy słusznie ? Głównie temat toczy się wokół motywów takich jak : imitacja skóry węża, panterki a także różnego typu centek. Motywy te są dosyć mocne i trzeba z nimi uważać aby po prostu nie wyszedł nam kicz ze stylizacji. Jednak kiedy dobrze dobierzemy podstawę stylizacji i dodatki możemy osiągnąć naprawdę niezwykły efekt stylizacji. Motywy te pojawiały się już licznie na czerwonym dywanie i wyglądały naprawdę rewelacyjnie a kupić je można wszędzie. Większość sieciówek postawiło w swoich kolekcjach również na ten akcent więc z łatwością możemy wzbogacić naszą garderobę o takie dodatki...Motywy pojawiły się na ubraniach ale także i akcesoriach i obuwiu. Tak, ze każdy z nas może znaleźć coś dla siebie. Akcenty te są dość wyraziste więc i sama stylizacja nie jest trudna do stworzenia  a efekt końcowy może wyjść naprawdę spektakularny.. Nie masz jeszcze w swojej szafie takiego motywu ? Spróbuj i pokombinuj i urodzajnij swoją garderobę o coś zupełnie innego. Miłego weekendu kochani ! Paaa.







JACKET : BERSHKA
BAG : MOHITO
DRESS : STRADIVARIUS
BOOTS : STILI_SHOES
LEGGINS : BELLA_SHOP









@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM