163ღ. Carousel




Hej moi drodzy ! Witam was w nowym poście w Nowym Roku ! Nie odzywałam się do was przez okres świąteczny ponieważ zadecydowałam, że ten czas spędzę poza social media i skupie się na czymś innym... Dobrze zrobiła mi taka przerwa gdyż teraz mam mnóstwo siły i w końcu odpoczęłam i nabrałam siły do dalszego działania.... Rok 2018 był naprawdę rokiem przełomowym bo dużo się u mnie pozmieniało i wydarzyło. Rozwinęłam się w przeróżnych kierunkach, nabrałam doświadczeń w przeróżnych dziedzinach a co najważniejsze zaczęłam realizować siebie.... W życiu artysty nie ma nic ważniejszego jak realizowanie własnych założeń i spełnianie się w swojej dziedzinie... Szczęście daje nam wszystko co związane z naszą twórczością i z naszym działaniem... Jednak najważniejsze szczęście dają nam ludzie jacy nas otaczają i wspierają nas w naszych marzeniach... Jesteśmy wrażliwi w różnych tematach i na różne sytuacje a nasz twórczość w głównej mierze zależy od naszych uczuć.. Robię to co kocham i dążę aby każdego roku choć po trochę realizować część swoich marzeń... Rok 2018 uważam za naprawdę piękny rok i przede wszystkim muszę wam za niego podziękować. Za to że byliście ze mną w nim i mnie wspieraliście. Za to że pozwalaliście mi na mój rozwój i dawaliście powód do dzielenia się z wami moją pasją....Bardzo wam za wszystko dziękuję i zapraszam was na kolejny rok 2019 aby było was jeszcze więcej niż w roku poprzednim... Zyczę wam aby nowy rok był jeszcze lepszy niż poprzedni i dał wam więcej powodów do szczęścia i radości. Kocham was kochani i bądźcie ze mną przez ten rok bo nowy rok to nowe moje pomysły. Buziaki . Paaa.







 FUR : BELLA_SHOP
JACKET : BERSHKA
BAG : ORSAY
CAP : CHICACA
DRESS : CROPP
BOOTS : RENEE
SCARF : ZARA


@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM