164ღ. White Feather





Cześć kochani ! Czy tak jak ja nie lubicie tej pory roku jaką jest zima ? Ciągle zimno, padający śnieg i szybko ciemno... Niestety jestem okropnym zmarzluchem i ta pora roku niestety nie należy do moich ulubionych.... Jednak jedną rzeczą wygrywa. Piękne widoki i gorąca herbata z pomarańczą. Są te dwie moje ulubione rzeczy na tę porę roku....Zima zwykle kojarzy nam się z ciemnymi i burymi kolorami ale dlaczego ? Jeżeli wokół nas biel, biel i biel....Ja tej zimy postawiłam głównie na jasne i lekkie kolory bo czemu być jak wszyscy....? Delikatne materiały, faktury i kroje...Zdecydowanie moimi " Must Have "kolorami stały się wszystkie odcienie beżu, kremu i brązu. Jest to idealny zestaw kolorystyczny, który zawsze zmienią te burą zimę w jaśniejsze barwy. Tej zimy również zakochałam się w rzeczach w stylu romantycznym... Delikatne koronki, falbanki, futerka a także lekkie sukienki... Styl romantyczny i rzeczy w tym stylu dają nam mnóstwo dziewczęcości i lekkości... Ale dlaczego zdecydowałam się na niego w zimie ? Ta pora roku mimo tych wielu mankamentów jest bardzo romantyczną porą i większość filmów romantycznych nagrywanych jest właśnie w takiej scenerii.. A więc dlaczego by nie zaczerpnąć inspiracji z filmów i tej zimy zmienić swój styl na właśnie taki ? Mnóstwo elementów w takim stylu znajdziecie w sklepie bella i nie tylko ! A jak podoba wam się stylizacja ? Buziaki kochani. Do zobaczenia niedługo ! Paaaa.






BERET : BELLA_SHOP
FUR : ZARA
SWEATHER : SUKIENKOWO
JEANS : HOUSE
BOOTS : RESERVED
BAG : CHANNEL
JEWELLERY : LILOU
WATCH : GUESS



@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM