167ღ. Lattice Walls




Witajcie kochani ! Często dostaje od was pytanie.... Skąd czerpie inspiracje do swoich stylizacji ? Patrząc przez pryzmat wszystkich postów jakie znajdują się tutaj na blogu możecie zauważyć, że zmieniają się one i zwierają w sobie mnóstwo stylów....Inspiruję mnie wiele rzeczy. Patrząc od strony internetu wiele inspiracji znajduje na aplikacji Pinter est czy Instagram'ie. Sugeruję się wtedy ciekawymi pozami ujęciami czy zestawieniami kolorystycznymi. Kolejną inspiracją są pokazy mody, które, dają mocną dawkę inspiracji na nadchodzące trendy. Zawsze wybieram te, które najbardziej przypadły mi do gustu i z nich korzystam. Jednak największą inspiracją dla mnie jest wszystko co mnie otacza. Jako, że kształcę się w kierunkach artystycznych moje spojrzenie jest zupełnie inne na poszczególne rzeczy. Inspiruję się architekturą, ciekawymi miejscami, kulturą czy krajobrazami. Zawsze staram się dopasować stylizację do pleneru zdjęć tak aby całość grała spójnie i razem jedną rolę. Rzadko kiedy robię coś na szybko, staram się wcześniej wszystko przygotować zaplanować....Jednak główną rolę gra moja wyobraźnia, która naprawdę we wszystkim mi pomaga. To w nie tworzą się wszystkie pomysły i wyobrażenia jak miało by to wyglądać...Na moją twórczość składa się wiele aspektów technicznych ale także i emocjonalnych. Tak naprawdę kreatywność w takich działaniach jest najbardziej potrzebna. Wydawać się może, że prosta to umiejętność ale za to nie wiele osób ją posiada. Dlatego inspirujcie się tym co was interesuje i twórzcie własne nowe pomysły ! Twórczego tygodnia wam życzę moi drodzy. Buziaki i do zobaczenia ! 






JACKET : BERSHKA
SKIRT : RESERVED
SWEATHER : PRESTIGE
SHOES : VENEZIA
BAG : CHANNEL
JEWELLERY : H&M
TIGHTS : GATTA










@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM