169ღ. Vintage Return




Witajcie kochani ! Niezwykłe jest to jak moda powraca...To co było kiedyś modne jest i modne teraz. Więc czy warto jest wszystko zmieniać i biec za trendami jeśli one wracają....? W dużym stopniu trendy mają na celu wprowadzania czegoś nowego..Nowej mody i nowych pomysłów. Jednak część z nich powtarza się co sezon lub co kilka lat.. Ja w swoim stylu łącze dwie cechy..Oryginalność i pomysłowość. W głównej mierze trendy służą mi do inspiracji i wprowadzania nowych rzeczy i pomysłów do swoich look'ów. Nie jestem jednak im wierna w stu procentach bo w tym wszystkim zostaje po prostu sobą... Moda powraca na różne rzeczy sami możecie to zauważyć po moich wpisach lub zdjęciach... W mojej garderobie znajdzie się mnóstwo rzeczy z przeróżnych sezonów i przeróżnych stylów..Dlaczego ? Bo lubię je ze sobą mieszać i eksperymentować z każdą z tych rzeczy...A zwłaszcza przerabiać je na swój styl... Rzeczy Vintage to rzeczy bardzo popularne  i one ciągle powracają..Czy to w modzie czy w design'ie furniture... Ja kocham zakładać rzeczy, które już były ale wciąż jest o nich pamięć i powracanie do nich. Marynarka i koszula to idealny przykład właśnie takich rzeczy.. Marszczenie przy kołnierzu i laminatu wokół talii i rękawów to znak, że znów to powraca....Ja takie rzeczy zatrzymuję do ponownego wdrożenia do mojej szafy. A ty masz takie perełki w swojej ? Miłego tygodnia kochani ! Ps: Wracamy do szkoły . Buziaki. Paaa.










 JACKET : ORSAY
SKIRT : MEMENTO
BAG : CHANEL
BERET : BELLA SHOP 
SHIRT : ZARA
BOOTS : RESERVED
JEWELLERY : ZARA










@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM