170ღ. Versac



Cześć wszystkim ! Promienie słońca do nas wracają, z czego jestem bardzo szczęśliwa. Zdjęcia znów nabiorą wyjątkowego i wiosennego charakteru....Jak jesteśmy już na temacie wiosny to wiecie, że koszyki znów powracają. ? Z tego trendu w zeszłym roku byłam mega zadowolona i wdzięczna, że wszedł on do mody i tak się utrzymał. Koszyki niby banalna rzecz, zwykle kojarzona z koszykami na piknik lub na Wielkanoc a tu proszę stały się częścią garderoby. Dzięki nim możemy uzyskać niesamowity charakter stylizacji. Ja ze swoim koszykiem byłam na Fuerteventurze i Lanzarote i od tamtej pory służy mi aż do teraz. Jest to świetna alternatywa na wyjazdy wakacyjne ale i nie tylko.... Masz już swój koszyk ? Znaleźć je możecie wszędzie. Choć moją uwagę najbardziej przykuły koszyki w Zarze. Tańsze zamienniki możecie znaleźć również w second hand'ach. Wystarczy tylko poszukać ! Moimi ulubieńcami wiosennymi stały się również koszule w motywy. W tym secie mam na myśli koszule w stylu Versace. Jestem ogromną fanką tej marki. Przepiękny asortyment i kolekcje na każdy sezon. Jeden jednak wzór zostaje charakterystyczny dla tej marki. Żółte wzory na czarnym tle z dodatkiem rudego a czasem czerwieni. Niezwykle temperamenty wzór i mocny. To ona góruje w każdej stylizacji daje jej wyrazistego charakteru . Tę koszule udało mi się znaleźć w stylu właśnie Versace jako inspiracje tej marki.  Może kiedyś uda mi się zobaczyć kolekcje na żywo....Bądźmy dobrej myśli ! A wy lubicie tę markę ? Macie coś w tym stylu ? Czekam na was tutaj i na kanale ! Buziaki. Paaa.









SHIRT : LA MODE
JACKET : H&M
SKIRT : STRADIVARIUS
BAG : LA MODA
SHOES : RENEE
JEWELLERY : ZARA









@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM