171ღ. Simple Or Not





Witajcie z powrotem ! Ahhh jak dużo działo się przez ostatni czas...Szkoła, testy, kartkówki, wyjazdy, praca....Niesamowita ilość czasy minęła jak jeden dzień a tak dużo się wydarzyło. Odkąd zaczęłam liceum nie znam słów "Nudzi mi się "czy " Nie chce mi się ". Te słowa wypadły z mojego słownika i poszły w zapomnienie. Natomiast w ich miejsce wpadło " Nie mam czasu " i " Musze lecieć ". Mój tryb życia to ciągły bieg i ogromna ilość rzeczy do zrobienia. Jak na siedemnastolatkę a już niedługo osiemnastolatkę ten tryb nie jest typową, prostą codziennością. Na co dzień wykonuje wiele prac i obowiązków a także współpracuje z ogromna liczbą osób co pozwala nabrać mi doświadczenia w kontaktach międzyludzkich. I choć czasem padam ze zmęczenia, to następnego dnia wstaje i idę dalej bo wiem dokąd chcę dojść i jaki jest mój cel.....Tak jak i mój sposób bycia nie jest prosty jak przystało na mój wiek tak i też jest w moich stylizacjach. Pomimo tego, że stylizacja składa się z basic'ów to zawsze nawet te basic'owe rzeczy wyróżnia fason, krój lub faktura. Na tym też polega umiejętność kompletowania podstawowych form. Jest jedna delikatna linia między prostotą a prostactwem, którą łatwo jest przekroczyć przez co casual look nie jest już taki jaki być powinien. Myślę, że w stylu casual każdy znajdzie coś dla siebie. I te osoby, które w modzie cenią sobie prostotę i minimalizm ale także i te, które cenią sobie oryginalność i nietypowe kroje i fasony. Osoby z minimalistycznym podejście skupią się na doborze kolorów natomiast osoby z finezyjnymi wizjami postawią na fasony i nietypowe faktury połączone w jeden look. Myślę, że w moim outfit'cie obie te grupy znajdą coś dla siebie.....A ty do jakiej grupy należysz ? Do zobaczenia. Buziaki. Paaa.







JACKET : ZARA
DRESS : ZARA
BAG : RESERVED
BOOTS : RESERVED
TIGHTS : GATTA
EARNINGS : ZARA








@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM