173ღ . Western




Dzień dobry kochani ! Ostatni mi czasy strasznie podobają mi się klimaty kantry. I choć za muzyką nie przepadam to jednak architektura i stylizacja zdjęć strasznie mi się podobają... Czerwona ziemia, kaktusy, kaniony, piaskowe wzniesienia i ogromne głazy. Takie klimaty można poczuć w zjawiskowej Arizonie. Jest to kolejny punkt na mapie, który jest marzeniem do spełnienia przeze mnie. Te klimaty dają zdjęciu wyjątkowego charakteru...Jako osoba pracująca przy wizualnych przedmiotach zwracam uwagę na spójność tła ze stylizacją. Nie każda osoba jest w stanie dostrzec tego gołym okiem, dopiero w momencie kiedy zaczynamy wgłębiać się i opowiadać co takiego zrobiliśmy środowisko zaczyna zauważać te aspekty. W ten sam sposób odbierana jest sztuka. Oceniamy powierzchownie zamiast wgłębić się w to co jest nam przekazane. Trzymamy się starych zasad i nie wychodzimy poza nie aby nie naruszyć tego co powie społeczeństwo. Strasznie pozamykane są umysły ludzi a jeszcze bardziej ich przekonania do różnych aspektów jak np. sztuki. Wszyscy wrzucani są do jednego worka i mieszani w jedną opinie publiczną...Dlaczego ? Czy ty, który to czytasz też chciałbyś należeć do grupy i być przypisywany do czegoś z czym nie masz żadnej styczności ? Ważne jest aby być obiektywnym i przyjmować wszystko co nas otacza z wielkim dystansem i tolerancją.....Moją Arizonę próbowałam choć w najmniejszym procencie złapać na tych właśnie zdjęciach. Miasteczko westernowe dało mi właśnie taką możliwość aby choć trochę oddać charakter tamtejszego miejsca. Koniecznie dajcie znać jak wam się podoba taki klimat i co o tym myślicie ! Wesołych świąt wielkanocnych ! Buziaki. Paaa.









FUR : ZARA
SHORTS : ZARA
SHOES : VARLESCA
BAG : RESERVED
SWEATHER : LA MODE
JEWELLERY : ZARA
WATCH : GENEWA
TIGHTS : CALZEDONIA





@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM