172ღ. Warsaw Time




Hej kochani ! W końcu mam moją wymarzoną sesję tuż pod Pałacem Kultury we Warszawie. Jest to miasto, które po raz pierwszy odwiedziłam w wieku 14 lat... Wyjazd ten był dla mnie bardzo ważny gdyż było to jedno z moich marzeń aby odwiedzić stolice... Od tamtego momentu te miasto stało się moim marzeniem aby  w  nim mieszkać i się uczyć.... Moje zainteresowania względem mody i projektowania wciąż wzrastają i coraz bardziej przemieniają się w to co chciałabym robić...Warszawa ma swój wyjątkowy klimat i atmosferę. Pomimo tłumów ludzi, którzy przemieszczają się tam jak mrówki czy liczne korki na ulicach nie sprawiają one mi problemu. Wręcz przeciwnie w końcu czuje spokój i widzę sens w tym co robię.  Nie muszę się stresować tłumem podczas sesji. Nie muszę się bać opinii ludzi. Ponieważ nikt nikogo nie obgaduje a zdjęcia są tutaj na początku dziennym i nikogo nie dziwią. Jedyne co to budzisz zainteresowanie wśród tłumu kiedy słyszysz : " Świetna stylizacja miłego dnia ". Mnóstwo inspiracji i nowych pomysłów czerpiesz z tego co widzisz  a najbardziej zadowolona jesteś z tego, że możesz poczuć się wolna. Różnorodni ludzie, przeróżne kultury i odmienne style to raj dla każdej blogerki aby nabrać nowych pomysłów do tworzenia look'ów.... Ja swój look stworzyłam właśnie z takich inspiracji, które widziałam na sesjach w tym właśnie miejscu. Zawsze kocham jak wszystko do siebie pasuję a stylizacja współpracuje z otoczeniem i tworzy jednolitą całość. Moim wyborem zostały kolory bezowe i biel z mocnymi akcentami czarnego czyli paska i torebki. Dajcie znać jak wam się podoba stylizacja i czy wy też macie takie miasto, w którym czujecie się swobodnie ? Miłego tygodnia. Buziaki . Paaa.







 HAT : CHICACA
JACKET : SECRECT
BELT : VINTAGE
FUR : STRADIVARIUS
BAG : CHANEL
SHOES : RSERVED
SUNGLASSES : ZARA









@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM