174ღ. Ginger Church




Witajcie moi drodzy ! Jak mogliście zauważyć w ostatnich moich sesjach górują brązy i nude. Dlaczego ? Powiem wam szczerze, że to chyba moja kolejna faza na ten kolor ale chyba nie tylko moja... Wielu projektantów zdecydowało się na dołączenie tego koloru do swoich kolekcji. Co więcej ten kolor naprawdę stał się bardzo rozchwytywany ale także i charakterystyczny w tym roku. Gdybyśmy spotkali się tutaj rok temu, co zauważyć możecie po starych postach, nigdy bym nie powiedziała, że mój styl przejdzie taką metamorfozę...Czy to oznacza, że dorastam...? Kolejnym kolorem ku mojemu zdziwieniu jest ten o to piękny błękit. Co myślicie o połączeniu ich dwóch razem...? Myślę, ze każdy z tych kolorów jest od siebie nawzajem zależy i tworzy wspólną całość mimo, że pochodzą z dwóch różnych gam kolorystycznych. Popęd przyszedł również na styl z lat 80'. Widzieliście elementy w postaci skórzanych torebek z grubą fakturą i rączką z koralików lub duże plastikowe kolczyki w przeróżne dziwne kształty...? Elementy z fakturą koszyka takie jak torebki, kolczyki, paski czy nawet buty. Za pewne już to wszystko widzieliście i byliście zainteresowani kupnem ? Bardzo często stoją w klejce do kasy słyszę : " Takie rzeczy to moja mama kiedyś nosiła". To wskazuje tylko na to, że moda jest powracająca i czyszcząc swoje garderoby zastanówcie się czy aby na pewno warto się wszystkiego pozbywać czy może jeszcze ten trendy do nas nie powróci ? Baw cie się modą i próbujcie nowych dla was rozwiązań. Moda to nie tylko ubrania ale także i wyraz samego siebie więc każdy ma tutaj własne pole do popisu. Ja powtarzam wam już to 2 lata, że każdy z nas ma prawo do wyrażenia siebie w własny sposób nie patrząc na to co powie otoczenie.....Buziaki. Paaa.









JACKET : LA MODE
BLOUSE : H&M
TROUSERS : H&M
BOOTS : RESERVED


 







@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM