175ღ. Hanging Frills





Hej kochani ! Stęskniliście się choć troszkę ? Ja powiem wam że za tym miejscem tęsknie zawsze najbardziej i serce mnie boli jak widzę ten brak....Niestety koniec roku szkolnego zawsze należy do najbardziej pracowitych i niestety niekiedy trzeba zrezygnować z niektórych rzeczy dla dobra innych... Mimo iż nie było mnie tutaj z wami w moim życiu dość dużo się podziało... Jak zwykle zresztą, prawda ? Znacie mnie już jakiś czas i wiecie doskonale, że w moim życiu wiele się dzieje i co chwile robię coś nowego. Przez ostatnie dwa tygodnie pracowałam bardzo dużo nad zamówieniami ( portretów i karykatur ) ale także nad swoją nową stroną, którą już niedługo będziecie mogli oglądać ! Międzyczasie wypadło mi dość sporo wyjazdów, a dobrze wiecie, że ja uwielbiam podróżować i ciągle się przemieszczać ! Jedno z miejsc możecie zobaczyć na zdjęciach, mianowicie miasto Łódź. Jest to miasto niezwykle ważne ponieważ zwane stolicą mody. Już wiecie dlaczego takie ważne ? Przepiękna manufaktura czy moja jedna z ulubionych ulic w Polsce czyli ul. Piotrowska jedna z największych w Europie.... A przede wszystkim jedna z najlepszych uczelni modowych czyli Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego . W Łodzi byłam już kilka razy ale za każdym razem mnie czymś urzeknie i da mocnego kopa do działania ! Kto wie może i tutaj kiedyś zawitam....Przede mną jeszcze dwa lata na podjęcie decyzji odnośnie studiów i uczelni więc może i moim wyborem będzie właśnie ta... Wiem, że wielu z was, którzy mnie oglądają stoją teraz przed wyborem Liceum Plastycznego iż  tego miejsca chciałabym wam życzyć powodzenia na egzaminach i zaprosić was do takiej szkoły. Dajcie mi koniecznie znać jak podoba wam się stylizacja i co o niej myślicie ? Zostaje tutaj z wami . Do zobaczenia. Buziaki. Paaa.







 JACKET : MOHITO
BLOUSE : BELLA_SHOP
BELT : BY O LA LA
SKIRT: BY O LA LA
BAG : RESERVED
BOOTS : RESERVED
WATCH : MICHAEL KORS
EARRINGS : YES









@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM