177ღ. Venetian Climate




Witajcie kochani ! W końcu mogę powiedzieć, że czuje klimat wakacji ! W końcu mam czas aby być tutaj z wami dużo częściej, mam czas aby rozwijać swoje dwie nowe działalności, o których niebawem się dowiecie ! Na mojej liście miejsc do odwiedzenia widnieje jedno, które zarazem jest inspiracją w tym poście. Jakie to ? Moim jednym z marzeń jest odwiedzenie Włoch. Dlaczego ? Włochy to bardzo wyjątkowe państwo składające się z różnorodnych krajobrazów, klimatów a także i zwyczajów. Włochy uwielbiam nie tylko za to jakim są państwem ale głównie za wspaniała modę. Kiedy tylko zaczyna się MILAN FASHION WEEK z niecierpliwością oczekuje zdjęć z pokazów i wyszukuje relacje z tego wydarzenia. To wszystko dlatego iż moda włoska to istny raj dla kobiet. Przepiękne fasony, materiały, kompozycje. Idealne zestawienia kolorystyczne jak i faktur. Każdy gdziekolwiek wejdzie i zobaczy dany model to wie, że jest on na pewno stamtąd. Ale skąd...? Ich projekty wyróżniają się na skale światową. Komponują przepiękne kobiece kolekcje. Używają nietypowych rozwiązań. Łączą klasyczną elegancje z nowymi pomysłami. Stawiają na piękne wykończenia ale także i na najmniejsze detale. Ich projekty inspirują ale także i uczą. Do moich ulubionych należą przede wszystkim : Armani, Dolce & Gabbana, Gucci czy Prada. Kolekcje Dolce & Gabbana oraz Prady miałam możliwość widzieć na żywo podczas pobytu w Wiedniu. Te doświadczenie z ich ubraniami, przez dotyk i po tym jak zostały wykończone dały mi opinię, o której dzisiaj piszę. Jestem zachwycona ich kolekcjami i są ogromną dla mnie inspiracją do mojej twórczości. A wam jak podoba się taki styl ? Miłego weekendu. Buziaki. Paaa.




 BLOUSE : MILANO
SHORTS : LA MODE
SHOES : KAZAR
BAG : CROPP
SUNGLASSES : H&M
EARRINGS : ZARA
BELT : BELLA SHOP
BRACELET : BELLA SHOP


 


@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM