178ღ. Agaw Nature












Witam was kochani w najnowszym poście ! Długo się nie odzywałam ponieważ pochłoneła mnie podróż do przecudownego miejsca. Jak pewnie wiecie podróże są dla mnie bardzo ważne i jest to sposób w jaki chciałabym spędzić część mojego życia. Dają mi dużą satysfakcje, nowe doświadczenia a także nowe plany. Spostrzegam dzięki nim zupełnie inaczej życie a także poznaje życie w inny sposób. Niesamowite jest to, że z każdej z nich przywożę masę wspomnień i nowych znajomości co rozwija moją mentalność i otwiera oczy na świat. Podróże to również ogromna dawka inspiracji w moim stylu. W raz z każdą z nich mój styl się zmienia i wprowadzam do niego nowe rzeczy, jakich dotychczas nie było. Djerba uwiodła mnie nie tylko widokami ale również swoją mentalnością. Na jej temat napisze osobnego posta dla was i wszystko wam pokaże... Przepiękny koszyk w mojej stylizacji pochodzi właśnie  zręcznych wyrobów Djerby. Wykonywane one są tam z liści palmy. Projektant Dolce & Gabana skupuje z tej wyspy materiały na tego typu torebki i przenosi do swoich szwalni gdzie zostają wykorzystane do tworzenia kolekcji. Na tej wyspie taką torebkę kupicie za grosze natomiast od projektanta już sami sobie dopowiedzcie.... W takim właśnie stylu torebki uwielbiam stylizować w egzotycznych klimatach wśród bujnej roślinności a takiej nie brak na tej wsypie. Stylizacje uzupełniłam o motyw zwierzęcy, który myślę że nadał egzotycznego charakteru całości.Dajcie znać jak się wam podoba ?! Buziaki. Paaa.

   





GOLF : H&M
SKIRT : BY O LA LA 
BAG : HANDMADE BY DJERBA
SUNGLASSES : ZARA
JEWELLERY : YES
BELT : CROPP
SHOES : DEEZE




 

 







@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM