180ღ . Dots Overalls



Hej moi drodzy ! Egzotyki czar na moich zdjęciach widzicie po raz ostatni. Wspaniały czas wakacji dobiegł końca. Powrót bywa ciężki do szarej rzeczywistości ale od nas już zależy czy taka pozostanie czy nadamy jej więcej barw. Najważniejsze to postawić sobie cel i  brnąć do niego lub nowy cel podróży.... W moje egzotyczne klimaty uwielbiam zabierać ze sobą nieco inne zestawy niż na co dzień ! Mój styl wakacyjny znacznie różni się od tego, który widzicie na co dzień lub na sesjach. Wybierając się do ciepłych krajów stawiam na lekkie zwiewne materiały a także i delikatne fasony. Pakując się na podróż zwykle kompletuje gotowe stylizacje dobrane do środowiska danego kraju... Dlaczego ? Dbam o wizualizacje na zdjęciu aby każdy szczegół ze sobą współgrał. Przed wyjazdem planuje wstępne zdjęcia a także sesje i jadę z gotowym planem i go realizuje. Moje wakacje różnią się od typowych wakacji, ale takie je właśnie kocham ! Duży nacisk kładę na contet moich Medii społecznościowych ale i w trakcie ich tworzenia. Chce aby każde z miejsc miało swoją historię uwiecznioną na moim ig w inny sposób i w innym stylu. Moje media społecznościowe to przede wszystkim kontakt z wami ale także masa wspaniałych wspomnień zapisanych w zdjęciach.... Białe rzeczy to mój główny bohater wakacji i to w nim buduję podstawę każdej stylizacji. Przez uniwersalny kolor jestem wstanie dopasować się do każdego miejsca i stworzyć coś magicznego.... A jak wyglądają wasze wakacje ? Miłego tygodnia ! Buziaki. Paaaa.







OVERALLS : VARLESCA
BAG : HAND MADE DJERBA
SHOES : VARLESCA
JEWELLERY : ZARA
SUNGLASSES : H&M


 





@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM