182ღ. Rebellious District




Witajcie moi drodzy ! Przepiękna złota jesień trafiła nam się tego roku. Tak wiele pomysłów w mojej głowie a tak mało czasu na ich realizacje. Czas leci nie ubłagalnie szybko i choć bardzo bym chciała nie jestem w stanie go zatrzymać... Początek listopada to wyjątkowy dla mnie
moment tego roku, spytacie pewnie dlaczego ? Listopad to mój miesiąc urodzin. Nic specjalnego bo przecież urodziny są każdego roku... Natomiast w tym roku ten miesiąc będzie przełomowy
w moim życiu. Może domyślacie się już dlaczego ....? Mimo iż większość z was uważa mnie za dużo straszą niż naprawdę jestem. Wkroczenie w dorosłość to dla mnie żadna zmiana, ci którzy mnie obserwują i są ze mną na co dzień wiedzą, że ten krok mam już za sobą... Sedno sprawy leży w czasie , że to już... Kiedy pamiętam siebie z gimnazjum, podstawówki zawsze pilna uczennica, zawzięta, pracowita i gnębiona. Odwieczny problem to walka z krytyką i odwieczna walka z rówieśnikami... Słowa, które padły na moja osobę do dziś tkwią w mojej pamięci... Ale muszę powiedzieć Dziękuje ! Nic tak bardzo nie zmotywowało mnie jak właśnie ta krytyka. Nic nie dało takiego kopa do działania . Każde słowo przerobiłam na nowa sesje a każde wytkniecie palcem na nową działalność. Całą krytykę zamieniłam na większa motywacje i jeszcze większa mobilizacje. W 18 urodziny postawie tylko na siebie i wartości jakie mnie budują. A tobie drogi odbiorco dziękuje za każde słowo w moja troje i za każdą opinie! To ty jesteś moją motywacją ! Buziaki. Paaaa.








JACKET : ZARA
BOYFRIEND JEANS - LEVIS & HANDMADE
SHOES : REENE
BLOUSE : VINTAGE H&M
BAG : RESERVED
 EARRINGS - YES




 
 
 
 





@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM