183ღ. Golden Autumn


Hej kochani ! Złocista piękna jesień tego roku to istny raj dla mnie ! Spytacie dlaczego....? Pierwsza sprawa to raj dla artysty. Kolory, barwy liści na drzewach to inspiracja na każdym kroku. Z drugiej strony to moja główna inspiracja  w stylizacjach. Przepiękne kolory dają mi tyle możliwości w łączeniu barw i struktur. Pamiętacie jesień ze mną rok temu ? Jeśli nie koniecznie zobaczcie jak wiele się zmieniło od tamtej pory ! W życiu nie ubrałabym rzeczy w kolorze żółtym... A tu w mojej garderobie pojawiło się kilka rzeczy w różnych odcieniach... Niesamowite jak wszystko się zmienia ! Od zeszłej jesieni zmienił się mój styl, wygląd i ewidentnie też charakter.... Moda to nie odłączna połowa mnie i bez niej nie wyobrażam sobie mojego codziennego życia ! Najbardziej lubię obserwować zmiany pór roku, idealnie widać je po zdjęciach na blogu i po każdej nowej stylizacji ! Zdecydowanie tej jesieni brąz i żółć to mój konik w look'ach. Uwielbiam każdy odłączny element w przeróżnych ich odcieniach łączyć w jedną całość ! Jesień to również moja główna inspiracja w makijażu... Dlaczego ? Zdecydowanie częściej sięgam bo ciepłe lub chłodne brązy oraz metaliczne złoto czy miedź. Rzadziej widzieć możecie mnie w różach bądź innych kolorach. Wszystko zasługą tych kolorowych drzew, które goszczą w każdym lesie. A ty jakie kolory wybrałeś na tę jesień? Koniecznie dajcie znać ! Buziaki! Paaa.




SHORTS : ZARA
BAG : RESERVED
BOOTS : RESERVED
BLOUSE : ZARA
JEWELLERY : YES
WATCH :  MICHAEL KORS





 


@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM