184ღ. Ears Of Grain


Witajcie kochani ! To już kwiecień a ja widzę się tutaj z wami po 4 miesiącach przerwy.... Dość szybko one mineły ale mogę powiedzieć wam jedno... To były najintensywniejsze miesiące w moim całym życiu. I choć nie było mnie tutaj z wami, zrobiłam naprawdę wiele i poukładałam wszystkie sprawy w jedno...Sesje w terenie to zawsze najpiękniejsze ujęcia zwłaszcza te na łonie natury ! Zwykłe pole kukurydzy pamiętające jeszcze jesienny urodzaj idealnie sprawdza się w sesjach modowych. Jest tam tyle inspiracji oraz motywów do stworzenia idealnych zdjęć ! Sesja powstała nieco wczęśniej w piękną pogodę.... Zanim kupiłam swój ulubiony magazyn "VOGUE". Dość długo spędziłam czasu, żeby znaleźć wydanie kwietniowe... Ze względu na obecną sytuacje nic nie pracuje tak jak przedtem dlatego te wydanie było najbardziej wyczekiwane ! Przeglądając kolejną stronę trafiłam na dział " TRENDS" ! I dostałam szoku ! Wiosenne tredny to biała LACE, gipiura, delikatne zwiewne materiały, głębokie dekoldy i bufiaste rękawy. Dodatkowo zostajemy przy temacie futerek, misiów, które również mam na sobie ! W tym sezonie duże paski i znaczne emblematy garderoby jak najbardziej YES ! Stylizacja stonowana w odcieniach NUDE & WHITE ale za to w TOP ONE w mojej garderobie ! Stworzyłam ją tuż przed sesją z własnych upodobań a udało mi się wbić w trendy światowe bez "podglądania" ! Dajcie znać jak podoba wam się stylizacja ! Buziaki ! Paaa.






 FUR : VINTAGE
VEST : H&M
DRESS : VARLESCA
BELT : ORSAY
TROUSERS : MADE IN ITALY
BOOTS : STRADIVARIUS
BAG : MADE BY DJERBA
 JEWELLERY : YES











@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM